06 February 2006

My first comments! - Ensimmäiset kommentoijat!

Very exciting, I've got my first comments on the blog. Thank you for your nice words:)

Some progress happening on the Herringbone gloves. Here's an update picture. They match my spring coat, and I keep telling myself that spring will come soon. Now it's -13 degrees celcius outside, so no hurry there...

I have been looking for a good cardigan pattern for a while now and I think I found one that I want to knit. The picture is on the Gardstudio site and they promise the pattern will be published this week. The one I like is z-214, you have to scroll down quite a bit to see it. The pattern will probably be in Swedish, but I can speak some Swedish so it's surely not a problem.


---

Kivaa että olen saanut ensimmäiset kommentit uutukaiseen blogiini. Kiitos kivoista sanoista:)

Hiukan edistystä kalanruotohanskojen kanssa. Tässä kuva edistyksestä. Ne mätsäävät kevättakkini kanssa ja keväthän on tulossa ihan pian. Nyt ulkona näyttää olevan -13 astetta, joten eipä taida olla mitään kiirettä niiden kanssa...

Olen etsiskellyt hyvää villatakkiohjetta jo jonkun tovin. Nyt taisin löytää sellaisen jonka haluaisin kutoa. Kuva villatakista löytyy Garnstudio-sivustolta ja he lupailevat ohjeen ilmestyvän tällä viikolla. Nähdäkseen sen josta pidän, eli villatakin z-214, pitää skrollailla alaspäin aika paljon. Ohje on todennäköisesti ruotsiksi, mutta eiköhän se pakkoruotsi vielä sen verran taivu.

1 comment:

Anonymous said...

Minäkin olen ihastunut siihen Garnstudion jakkuun, toivottavasti ohje ilmestyy pian!. Ainoa mikä minua harmittaa on, että siihen on ilmeisesti käytetty kaksinkertaista lankaa. Se taas tarkoittaa kaksinkertaista hintaa ;)Muuten tosi ihana idea siinä jakussa.